Inzerce

Co je INSPIRACE

  • B2B časopis, který cílí na odbornou veřejnost (business to business)
  • Časopis, který informuje, vzdělává a inspiruje
  • Časopis s důvěryhodnými informacemi z oboru

 

Proč inzerovat v časopisu INSPIRACE?

  • INSPIRACE je vnímána jako úzce vyprofilovaný časopis s přesným zásahem a zároveň důvěryhodné médium.
  • B2B časopisy jsou považovány za nejdůvěryhodnější mediální kanál.
  • Inzerce v B2B časopisech není vnímána jako nepříjemná.
  • Inzerce v B2B časopisech motivuje potenciální klienty ke zjišťování dalších informací k inzerovanému produktu/službě/dodavateli.

Struktura odběratelů

Obsahové zaměření časopisu

  • Technologie při zakládání zeleně péče o zeleň,
  • použití vhodné mechanizace, závlahové systémy,
  • vegetační střechy, ozelenění fasád,
  • ekologická koupací jezírka, biobazény,
  • představení oceněných realizací v soutěži Zahrada roku, Zelená střecha roku, Koupací jezírko roku,
  • osobnosti zahradní a krajinářské tvorby,
  • zajímavosti ze zahraniční, ELCA,
  • odborné soutěže – Lipová ratolest,
  • trávníky: zakládání a péče,
  • rostliny: výběr, výsadby, péče,
  • dětská hřiště, fotbalová hřiště a sportoviště,
  • prvky zahradní architektury: zídky, zpevněné plochy, mobiliář.

Harmonogram vydávání v roce 2025

číslo Hlavní téma pro rok 2025 uzávěrka objednávek inzerce dodání podkladů termín vydání
1/2025
Technologie
31.1.2025
10.2.2025
13.3.2025
2/2025
Voda v zahradě
a krajině
30.4.2025
12.5.2025
13.6.2025
3/2025
Zelené budovy
31.7.2025
18.8.2025
12.9.2025
4/2025
Park čtvrtstoletí
31.10.2025
10.11.2025
3.12.2025

Ceník inzerce

90×60 mm
3 900 Kč
Reklama
na sociálních sítích
žádná

190×60 mm
6 990 Kč
Reklama
na sociálních sítích
1x

90×127 mm
6 990 Kč
Reklama
na sociálních sítích
1x

190×82 mm
9 450 Kč
Reklama
na sociálních sítích
2x

58×265 mm
9 450 Kč
Reklama
na sociálních sítích
2x

90×265 mm
11 950 Kč
Reklama
na sociálních sítích
3x

190×127 mm
11 950 Kč
Reklama
na sociálních sítích
3x

190×265 mm
19 900 Kč
Reklama
na sociálních sítích
4x

180×250 mm
13 900 Kč
+ Uveřejnění na webu Inspirace


23 900 Kč
+ Uveřejnění na webu Inspirace

Prospektová příloha

Individuální kalkulace dle váhy a typu prospektové přílohy.
Maximální rozměr: 205×280 mm.

Upozornění

Tyto ceny platí pouze v případě, bude-li inzerát či text dodán v konečné podobě, kterou již nebude potřeba dále upravovat a bude takto připraven k tisku. Uvedené ceny jsou bez DPH.

Slevy

Při opakování inzerátů dostává inzerent slevu: 2 vydání 7 %, 3 vydání 11 %, 4 vydání 15 %.
Členové Svazu zakládání a údržby zeleně mají slevu 20 % z ceny.

Cena za příspěvek

Propagace na sociálních sítích je součástí balíčku tištěné inzerce a není účtována zvlášť.

Cena za inzerát zahrnuje i odpovídající počet příspěvků na sociálních sítích dle výše uvedené tabulky

Pravidla zveřejňování textové inzerce a firemních článků

Textová inzerce – cena odpovídá cenám klasické plošné inzerce

Textová inzerce nemusí být vyrobena v grafické úpravě časopisu a může být dodaná hotová od zadavatele. Součásti textové inzerce mohou být loga a kontakty na výrobce nebo prodejce. Článek je označen jako inzerce. Textová inzerce musí být kompletně připravená objednatelem. Redaktoři časopisu tuto textovou inzerci nepřipravují.

Firemní text – PR

Za firemní text se považuje komerční článek. Téma musí odpovídat zaměření časopisu. U podpisu je uvedeno jméno autora článku, název firmy a údaj o webových stránkách. Článek je označen jako inzerce. Článek je upraven podle grafiky časopisu a vyroben v grafickém studiu časopisu. Firemní text musí být dodán kompletně připravený objednatelem. Redaktoři časopisu mohou po dohodě se zadavatelem text redakčně upravit. Je vhodné článek doplnit fotografiemi, obrázky apod.

Technické požadavky pro podání inzerce

Podklady dodávejte e-mailem (do 10 MB), nebo prostřednictvím internetového úložiště dat.

a) Graficky zpracované reklamy:
PDF (300 dpi, CMYK)
TIFF, JPG (300 dpi, CMYK)

b) Inzerce dodávaná k výrobě:
Texty a tabulky: Microsoft Word
Grafy: Microsoft Excel
Loga: AI, EPS (ve vektorech)
Fotografie: TIFF, JPG (300 dpi)

Spadávku nevytvářejte, dle potřeby přidejte o,5 pt linku okraje.

 

Kontaktní informace

VYDAVATEL

Svaz zakládání a údržby zeleně, z. s., Údolní 567/33, 602 00 Brno, www.szuz.cz,

info@szuz.cz, tel. +420 777 581 544

REDAKCE

Ing. Jana Šimečková

inspirace@szuz.cz, tel. +420 777 581 544

DATABÁZE ADRES

Ing. Hana Pijáková

tel. +420 775 581 544, pijakova@szuz.cz

INZERCE

Ing. Michaela Triebelová

tel. +420 725 745 421, inspirace@szuz.cz

Lenka Otáhalová

inspirace@szuz.cz

 

Staňte se součástí odborné komunity a prezentujte své produkty v časopisu Inspirace. Kontaktujte nás pro více informací!

Všeobecné podmínky inzerce

1.Zadání inzerátu

1.Přijetí objednávky

Vydavatel přijímá inzerci pouze na základě písemné objednávky nebo uzavřené smlouvy

a dodaných podkladů. Objednávka musí obsahovat následující náležitosti:

  • Obchodní jméno firmy,
  • Sídlo firmy,
  • IČO a DIČ,
  • Podpis oprávněné osoby,
  • Datum podpisu.

2.Odpovědnost za dodání podkladů

Za včasné dodání kompletních a bezchybných podkladů k inzerci odpovídá zadavatel. Podklady musí splňovat technické specifikace stanovené vydavatelem.

3.Obsahová odpovědnost zadavatele

Zadavatel odpovídá za obsahovou a právní přípustnost textových i obrazových prvků inzerce. Zadavatel tímto potvrzuje, že zveřejněním inzerátu nedojde k porušení práv třetích osob, právních předpisů či etických pravidel.

4.Právní odpovědnost vydavatele

Vydavatel neodpovídá za správnost údajů uvede- ných v inzerátech a není povinen ověřovat, zda obsah inzerce neporušuje práva třetích osob.

5.Kvalita tisku

Vydavatel ručí za běžnou kvalitu tisku v rámci technických možností daných dodanými podklady a použitou tiskovou technologií.

2.Úpravy a označování inzerce

1.Označení inzerce

Inzeráty, které nejsou na první pohled rozeznatel- né jako reklama, budou označeny slovem „inzerce“ nebo „reklamní prezentace“.

2.2. Komerční obsah na sociálních sítích

Reklamní příspěvky zveřejněné na sociálních sítích časopisu Inspirace musí být vždy jasně označeny jako komerční obsah prostřednictvím hashtagů jako například:

  • #reklama
  • #sponsored
  • „Placená spolupráce s [jméno značky]“.

3.Právo odmítnout inzerát

1.Obsahové a technické důvody

Vydavatel si vyhrazuje právo odmítnout inzerát, pokud jeho obsah nebo technické parametry:

  • Porušují platné právní předpisy nebo úřední normy,
  • Jsou v rozporu s dobrými mravy nebo obchodní- mi zvyklostmi,
  • Neodpovídají technickým podmínkám vydava- tele,
  • Mohou poškodit dobré jméno vydavatele.

3.2. Platební morálka zadavatele

Vydavatel si vyhrazuje právo odmítnout objed- návku od zadavatele, který má vůči vydavateli neuhrazené závazky, případně pozastavit plnění do úplného uhrazení dlužné částky.

4.Placení inzerce

1.Fakturace

Cena za inzerci je fakturována do 10 dnů od zve- řejnění inzerátu. Faktura je běžně splatná

do 14 dnů, pokud není smluvně dohodnuto jinak.

2.Úroky z prodlení

V případě prodlení s úhradou faktury je vydavatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,1 %

z dlužné částky za každý den prodlení.

5.Reklamace a náhradní plnění

1.Právo na reklamaci

Zadavatel má právo na slevu z ceny nebo na bezplatné náhradní zveřejnění inzerátu, pokud byl původní inzerát otištěn zcela nebo zčásti nečitelně, nesprávně nebo neúplně.

2.Lhůta pro reklamaci

Reklamace inzerátu musí být uplatněna

do 14 kalendářních dnů od jeho zveřejnění.

6.Inzerce na sociálních sítích a právní regulace

1.Zákon o regulaci reklamy

Všechny reklamní příspěvky musí být v souladu se zákonem o regulaci reklamy, zejména se zákazem klamavé a neetické reklamy a s regulacemi rekla- my na specifické produkty (např. tabák, alkohol).

2.GDPR a ochrana osobních údajů

Při zveřejňování reklamy na sociálních sítích je nutné dbát na ochranu osobních údajů podle nařízení GDPR. Pokud je využíváno cílení reklamy (retargeting), musí být zpracování osobních údajů v souladu s právními předpisy.

3.Pravidla platforem

Každá sociální síť má vlastní pravidla pro zveřejňo- vání reklamy. Inzerce musí tato pravidla respekto- vat, například označování reklam jako „Sponso- red“, dodržování specifických požadavků na obsah politické nebo farmaceutické reklamy apod.

7.Reklama na sociálních sítích vydavatele časopisu Inspirace

1.Platformy a formát příspěvků

Časopis Inspirace nabízí jako doplněk k tištěné inzerci také propagaci na sociálních sítích (Facebook, Instagram). Příspěvky jsou zveřejňo- vány na oficiálních profilech vydavatele časopisu Svazu zakládání a údržby zeleně v souladu s pravi- dly platforem a právními požadavky.

2.Obsah příspěvků

  • Příspěvky na sociálních sítích mohou zahrno- vat fotografie, textový popis, odkaz na webové stránky inzerenta a označení profilu inzerenta.
  • Všechny příspěvky budou označeny jako #reklama nebo placená spolupráce v souladu s pravidly platforem.
  • Obsah příspěvků je možné dodat buď hotový, nebo jej může připravit redakce časopisu na základě dodaných podkladů.

7.3. Termíny zveřejnění a trvání kampaně

  • Příspěvky jsou zveřejňovány v období 14 dnů před a 30 dnů po vydání příslušného čísla časo- pisu, pokud není dohodnuto jinak.
  • Každý příspěvek zůstává dostupný na profilech SZÚZ po dobu minimálně 6 měsíců.

7.4. Cena za příspěvek

Propagace na sociálních sítích je součástí balíčku tištěné inzerce a není účtována zvlášť.

7.5. Odpovědnost za obsah

Inzerent odpovídá za pravdivost a aktuálnost dodaných podkladů pro příspěvky. Poskytovatel (časopis) si vyhrazuje právo příspěvek nezveřej- nit, pokud obsahuje nepravdivé nebo nevhodné informace.